دیدار نماینده مرجع عالیقدر با آیت الله جعفر تبریزی

دیدار با آیت الله شیخ جعفر تبریزی دامت تاییداته فرزند مرجع عالیقدر مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ میرزا جواد تبریزی قدس سره.
حاج شیخ قیس طایی نماینده و مدیر دفتر مرجع عالیقدر جضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی در قم، در مدرسه و دفتر مرحوم آیت الله العظمی شیخ میرزا جواد آقای تبریزی (رحمه الله) با فرزند ایشان آیت الله جعفر تبریزی و جمعی از نخبگان از طلاب آن مدرسه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار در مورد ضرورت نشست ها و دیدارهای ثمر بخش میان علما و فضلا و فرهیختگان حوزه علمیه تاکید شد تا از این رهگذر تجارب و روش های نوین آموزشی و پژوهشی میان دو حوزه بزرگ علمی شیعه در قم و نجف تبادل شود و با همکاری و همیاری هم به امورات و نیازهای مهم جامعه رسیدگی شود.
در این نشست آیت الله جعفر تبریزی در مورد تاسیس این مدرسه و برپایی مجالس ذکر ویاد اهل بیت علیهم السلام و تشکیل و برگزاری کلاس های حوزوی و پژوهشی از سوی علما و فضلا از زمان آیت الله میرزا جواد آقای تبریزی (رضوان الله تعالی علیه) تارخ مختصری را بیان کرد. همچنین ایشان مهمانان خود را به موزه ای که حاوی هدایا و آثاری که به مرحوم والد ایشان تقدیم شده بود و در این مکان نگهداری می شوند دعوت و نشان داد.
در مقابل حاج شیخ قیس طایی هدیه و تالیفات حضرت آیت الله العظمی یعقوبی (دام ظله) را تقدیم ایشان کردند و قول همکاری و استمرار این دیدارها را در ادامه فعالیت خود داد و هر آنچه که در آینده از مباحث علمی و پژوهشی بویژه از معظم له صادر شود را در قم منتشر سازد و به اطلاع علما و فضلا برساند. در نهایت از حسن استقبال شیخ تبریزی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار