انتشار شماره ۳۴ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۳۴ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد. 

نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود. 

صفحه یک این شماره از نشریه حاوی قسمتی از سخنرانی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله با عنوان (تفکرُ ساعهٍ افضل من عباده ستین سنهٍ – کدام تفکر از ۶۰ سال عبادت بهتر است؟) و نیز موعظه ای از ایشان با عنوان (شب قدر با امام زمان (عج)) است. 

صفحه دوم این نشریه حاوی دو استفتائی از آیت الله العظمی یعقوبی (مد ظله) با عنوان (وقت امساک – حکم قرائت قرآن در عادت ماهانه و حیض) و در قسمتی دیگر مطلبی از معظم له با عنوان (دوری از رفتار شیطانی در ماه مبارک رمضان) است، و نیز قسمتی از سخنرانی ایشان در رابطه با (دهه آخر رمضان و اعتکاف). 

و صفحه سوم این نشریه حاوی مطالب متنوعی با نام (امام علی (ع) چشمه جوشان معرفت) و سخنی از مرجع عالیقدر در خصوص (ضرورت میزان و فرقان در زندگی) داشتن و نیز (آمادگی برای شب قدر) است. 

و در صفحه پایانی این نشریه به مسائلی همچون (شب قدر بهتر از هزار شب) و نیز (طرح امام حسن (ع) و اکرام و شادی یتیم در ماه مبارک رمضان) و همچنین (انسان مؤمن در ماه مبارک رمضان) برگرفته از سخنان و نکات اخلاقی مرجع عالیقدر آیت الله العظمی یعقوبی (دام ظله) پرداخته است.

 

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار