انتشار شماره ۲۶ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۲۶ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
صفحه یک این شماره از نشریه حاوی سخنرانی حضرت آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله با عنوان (ضرورت پر کردن خلاءهای موجود با تبلیغ دینی) است که در جمع گروهی از شیعیان اقلیم کردستان عراق که به دیدار ایشان در دفتر معظم له در نجف اشرف آمده بودند بیان کردند، و همچنین کلامی از مقام معظم رهبری با عنوان (پیامبر؛ الگوی مبارزه مستمر) که قسمتی از سخنرانی ایشان است.
همچنین در صفحه دوم به سخنرانی معظم له با عنوان (ضرورت پرداختن به سیره پیامبر اکرم (ص) از ۲۸ صفر تا ۱۷ ربیع الاول) که بار دیگر بر ضرورت تلاش مضاعف و به میدان آمدن نیروهای علمی و فکری و تبلیغی و رسانه ای برای احیا و زنده کردن نام و یاد حضرت نبی خاتم (صلى الله علیه واله) تاکید کردند.
و درصفحه سوم این نشریه، حاوی تحلیلی درباره خلافت پس از رسالت برگرفته ازکتاب پرتوی از غدیر آیت الله العظمی یعقوبی تحت عنوان (رسول خدا (ص) و برنامه ریزی برای خلافت پس از خویش) که در آن به سه روش نص مستقیم در تعیین ولی امر – معرفی صحابه بصیر و مخلص – تعیین قواعد و ضوابط افراد واجد صلاحیت مقام ولایت، پرداخته است.
و در بخش پایانی این نشریه به پرسش و پاسخ هایی از محضر مرجع عالیقدر در موضوع (تحلیلی از سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله) از جلد اول کتاب پرسش ها و پاسخ ها برگرفته از کتابهای معظم له پرداخته است.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار