انتشار شماره ۲۵ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۲۵ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
صفحه یک این شماره از نشریه حاوی سخنرانی حضرت آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله با عنوان (باید فرصت عمر را برای کارهای ثمربخش مانند آموزش غنیمت بدانیم) است که در جمع دسته ای از اساتید و دانشجویان مراکز «فتیه أمیر المؤمنین علیه السلام» (جوانان امیرالمؤمنین علیه‌السلام) در دفتر خود در نجف اشرف بیان کردند، و همچنین کلامی از مقام معظم رهبری با عنوان (درسها و عبرت های عاشورا در کلام مقام معظم رهبری) که قسمتی از سخنرانی ایشان است.
همچنین در صفحه دوم این نشریه فعالیت های مدیریت و نمایندگی مرجعیت در قم به روایت تصویر منعکس شده است که به دیدارها و جلسات و غیره پرداخته است.
و درصفحه سوم این نشریه، حاوی تحلیلی درباره اهداف دشمنان امام حسین علیه السلام در عاشورا از آیت الله العظمی یعقوبی (چرائی کشتن طفل شیرخوار با وجود امکان کشتن پدر) و نیز کلامی از معظم له با عنوان (راهپیمایی اربعین حسینی، حضور ملیونی هویت ساز) است. و نیز به گزارشی درباره راهپیمایی اربعین با عنوان (شور حسینی مردم عراق پس از سقوط حکومت بعث) پرداخته است.
و در بخش پایانی این نشریه به پرسش و پاسخ هایی از محضر مرجع عالیقدر در موضوع (منافقین و جریان انحرافی در صدر اسلام و نصب جانشین به عنوان سنت اللهی) از جلد اول کتاب پرسش ها و پاسخ ها برگرفته از کتابهای معظم له پرداخته است.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار