انتشار شماره ۱۳ نشریه نور به زبان فارسی

انتشار شماره ۱۳ نشریه نور به زبان فارسی
موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۱۳ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
صفحه یک این شماره از نشریه حاوی پیامی با عنوان اگر می خواهی پیروز را بشناسی در روز اربعین به کربلا نگاه کن، و نیز قبسی از نور برگرفته از گفتارهای قرآنی معظم له ذیل آیه مبارکه (وَلَوْ شِئْنَا لَرَفَعْنَاهُ بِهَا وَلَٰکِنَّهُ أَخْلَدَ إِلَى الْأَرْضِ وَاتَّبَعَ هَوَاهُ) است.
همچنین در صفحه دوم این نشریه، به فعالیت های نماینده و مدیر دفتر معظم له در قم مقدس به روایت تصویر پرداخته است.
و صفحه سوم این نشریه حاوی گزارشی از پایان نامه ای با عنوان بررسی راه های پرورش و پیشرفت نفس انسان بر اساس مبانی حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی در تفسیر «من نور القرآن»، و نیز پیامی از معظم له با نام روز منبر حسینی است.
و در بخش پایانی این نشریه با عنوان تازه های نشر در مورد کتابی بنام استقامت در اندیشه های مرجعیت که برگرفته از گفتارها و دیدگاههای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) پرداخته که به همت محققین موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور تولید شده است.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار