انتشار شماره ۸ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۸ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.

نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم را به زبان فارسی منتشر می شود.

شماره ۸ این نشریه حاوی جملات و گفتارهایی در شأن و منزلت ماه مبارک رمضان در کلام معظم له با عنوان ماه مبارک رمضان در کلام مرجعیت و نیز در مطلبی دیگر شبهای قدر و فضائل آن در صفحه دوم مطرح شده است.

همچنین تعدادی از پرسشها و پاسخهای شرعی در قالب استفتائات که در خصوص ماه مبارک رمضان از معظم له در قسمت دیگری از این نشریه آمده است و نیز اشاره ای به فعالیتها و کارهایی که توسط مدیریت دفتر معظم له در قم به صورت مختصر در قسمت دیگری از نشریه ذکر شده است.

صفحه سوم این نشریه خطبه شعبانیه حضرت رسول اکرم صل الله علیه و آله و سلم با ترجمه ای روان وسلیس به زبان فاسی را به خود اختصاص داده است.

و در نهایت به معرفی کتاب فقهی از معظم له با عنوان بررسی سن بلوغ و نشانه های آن در یک جلد که به زبان فارسی ترجمه شده، از محصولات موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور است و در آینده ای نزدیک به زیور طبع آراسته خواهد رسید، از دیگر بخشهای این نشریه می باشد.

 

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار