انتشار شماره ۷ نشریه نور به زبان فارسی 

انتشار شماره ۷ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۷ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.

 

نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم را به زبان فارسی منتشر می شود.

 

شماره ۷ این نشریه حاوی مواعظ و اندرزهایی در خصوص شرایط استجابت دعا در کلام معظم له با عنوان اضطرار و انقطاع شرط اجابت دعا و نیز در مطلبی دیگر ماه شعبان و فضائل آن در کلام اهل بیت علیهم السلام مطرح شده است.

 

همچنین تعدادی از پرسشها و پاسخهایی از معظم له در قسمت دیگری از این نشریه آمده است و نیز در مورد اصول اقتصاد اسلامی از زبان ایشان با توجه به روایات دینی به صورت مختصر در قسمت دیگری از نشریه ذکر شده است.

 

و در نهایت به معرفی کتابی از معظم له با عنوان پرسشها و پاسخها در دو جلد به زبان فارسی که در موضوعات اعتقادی کلامی و اخلاقی رفتاری، که از محصولات موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور است و به تازگی به زیور طبع آراسته شد صورت گرفته است. و نیز حاوی اخباری از فعالیت ها و دیدارهای نماینده و مدیر دفتر معظم له در قم مقدس است می باشد.

 

مؤسسه نور للتحقیق تصدر العدد السادس من نشرتها

برعایه مکتب سماحه ایه الله العظمى الشیخ محمد الیعقوبی “دام ظله” فی قم المقدسه اصدرت مؤسسه نور للترجمه و التحقیق و النشر العدد السادس من نشره نور باللغه الفارسیه

العدد الجدید تضمن اقتباساً من توجیهات المرجع الیعقوبی حول الانقطاع و الاضطرار شرط استجابه الدعاء. و شهر شعبان المعظم و فضائله فی کلام اهل البیت علیهم السلام.

و اشار العدد الى نشاط المکتب و ممثل سماحه المرجع حفظه الله فی قم المقدسه.

و تطرق الى اسئله و اجوبه عقائدیه حسب مبانی المرجع الفقهیه و العقائدیه التی تخص حیاه المجتمع المسلم و ما یخص تأصیلات الاقتصاد الاسلامی فی نظر سماحه المرجع الیعقوبی.

و ذکر العدد تعریف بکتابی فقه الحیاه (برسشها و باسخها) باللغه الفارسیه احد اصدارات المؤسسه الذی یحتوی على اسئله و اجوبه فی العقیده و المعرفه و الاخلاق و السلوک طبقاً لتوجیهات المرجع الیعقوبی.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار