آیت الله یعقوبی (دام ظله) : همگان را به عمل مقرون به حکمت و ایستادگی با نیروهای امنیتی که پیروزییهایی را به دست اورده اند دعوت کرد

بسمه تعالی

آیت الله یعقوبی (دام ظله) : همگان را به عمل مقرون به حکمت و ایستادگی با نیروهای امنیتی که پیروزییهایی را به دست اورده اند دعوت کرد.

از آثار و نتایج اخیر سیاسی و آمنیتی و اقتصادی و انسانی کشور بسیار آزرده ایم مخصوصا درگیریهایی که بین تظاهر کنندگان و نیروهای امنیتی که منجر به زخمی شدن ده ها نفر شد با اینکه هر دو طرف برای ما عزیز هستند.

ما در این اوضاع نیاز به وحدت و یکپارچگی بیشتری نیاز داریم بالاخص نیروهای مسلح ما که این عزیزان ایثار و جان فذایی هایی در جبهه های جنگ با تروریسم را رقم می زنند.

تظاهر کنندگان با اخلاص اهداف خاصی همچون مبارزه با فساد را دارند که به جهت آن به خیابانها ریختند ولی بعضی از اشوبگران این تظاهرات را از مسیر صلح امیز بودن منحرف کردند لذا از تظاهر کنندگان می خواهیم با حکمت و عقلانیت و طبق قوانین حقوق انسان صدای خود را برسانند و راهی را برای سود جویان جهت تاثیر و تخریب نگذارند.

اما مسوولان باید احساس خطا و شرم داشته باشند و در مورد رفتارشان باید تجدید نظر کنند وبه حقوق ملت رسیدگی کنند و ان را بر طرف کنند و تا دیر نشده حق مردم را بازگردانند زیرا بلایی بر سر آنها می اید که خودشان از ان با خبر نیستند و هیچ راه فراری برای انها نخواهد ماند و حسابشان نزد خدا سخت خواهد شد .

سیاستمداران می توانند این مشکلات را حل و برطرف کنند زیرا خودشان این اوضاع را به این مرحله کشاندند وباید از تکبر و زورگویی دست بردارند و به فریاد مردم برسند.

(قل انما اعظکم بواحده أن تقوموا لله مثنى وفرادى ثم تتفکروا ((سبأ/۴۶(

 محمد الیعقوبی -النجف الاشرف

 الجمعه ۱۲/شعبان/۱۴۳۷ هـ

 ۲۰/۵/۲۰۱۶

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار