گروهی از مجمع طلاب عراقی سطوح عالی در ضیافت دفتر مرجع عالیقدر شیخ محمد یعقوبی در قم مقدس

گروهی از مجمع طلاب عراقی سطوح عالی در ضیافت دفتر مرجع عالیقدر شیخ محمد یعقوبی در قم مقدس

نماینده و مدیر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) حاج شیخ قیس طائی از گروهی از مجمع طلاب عراقی سطوح عالی در ایران در دفتر معظم له استقبال کردند.

و در این بازدید در مورد راهکارهای همکاری و حمایت و پشتیبانی ویژه میان دفتر معظم له در قم و طلاب علوم دینی که در شرایط خاص و ویژه که در کشور خارجی زندگی می کنند و دور از وطن هستند گفتگو شد.

و در این میان حاج شیخ قیس طائی در مورد آنچه که در آینده می تواند به عنوان همکاری و حمایت و پشتیبانی از سوی دفتر صورت بگیرد را بیان کرد و سفارش ویژه مرجع عالیقدر (حفظه الله) در خصوص حمایت های لازم از طلاب مهاجر که با یافته های علمی جدید به میهن خود باز می گردند را مطرح کرد، و در مقابل مهمانان از مسئولین دفتر تشکر و قدردانی کردند و خواستار رساندن سلام و تشکر گرم خود به مرجعیت رشیده بخاطر حمایت های ایشان از طلابی که به خارج از عراق برای تحصیل هجرت کرده اند شدند.

وفد من رابطه الطلبه العراقیین فی الدراسات العلیا فی ضیافه مکتب سماحه ایه الله العظمى المرجع الشیخ الیعقوبی فی قم المقدسه

استقبل ممثل سماحه ایه الله العظمى الشیخ محمد الیعقوبی “دام ظله” و مدیر مکتبه فی قم فضیله الحاج الشیخ قیس الطائی وفد طلبه الدراسات العلیا العراقیین فی ایران.
و جرى خلال اللقاء بحث سبل التعاون بین المکتب المرجعیه و الطلبه و تقدیم الدعم بجمیع جوانبه لمهم کون الطلبه مغتربین عن بلدهم. و قدم الشیخ الطائی ما یمکن للمکتب تقدیمه فی الفتره القادمه ونقل للوفد توجیهات سماحه المرجع الیعقوبی “حفظه الله” لدعم هذه الشرائح المهمه التی تأتی بنفع علمی لبلدنا العراق و شکر الوفد اداره المکتب و ارسال شکرهم للمرجعیه الرشیده على الدعم المقدم لهم خلال مرحله الدراسه خارج العراق.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار