دیدار نمایده آیت الله العظمی یعقوبی با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی

حاج شیخ قیس طایی نماینده و مدیر دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی در قم با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کرد. پس از بیان خیر میدم و قبول دیدار‌، آقای طایی سلام و تحیت آیت الله العظمی یعقوبی را به آقای سید حسن خمینی نوه امام خمینی رحمت الله علیه ابلاغ کرد. در این دیدار در مورد برخی از مباحث استدلالی و مسائل مستحدثه و چگونگی طرح بحث و روش اجتهادی آیت الله یعقوبی گفتگو شد و در ادامه آقای طایی اشاره کردند که معظم له آراء و دیدگاههای حضرت امام خمینی قدس الله نفسه و آیت الله خوئی رحمت الله علیه و آیت الله سیستانی و دیگر فقهای عظام شیعه گذشته و معاصر را در مباحث استدلالی خود مطرح و آنها را مورد بررسی قرار می دهد.
حاج شیخ قیس طایی نماینده و مدیر دفتر آیت الله العظمی یعقوبی در قم همچنین به خاطرات مردم عراق و طلاب حوزه و علما از حضرت امام خمینی در نجف اشرف و همچنین شهید آیت الله سید مصطفی خمینی که در علم و ورع و تقوا مشهور بود تا کنون بر سر زبانها است اشاره کرد.
پس از آن نماز ظهر و عصر به امامت آقای سید حسن خمینی اقامه شد و در پایان ایشان از این دیدار ابراز خورسندی کردند و بر ادامه ارتباط با دفتر معظم له در قم با علما و فضلا و اساتید معظم تاکید کردند.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار