توزیع تفسیر المعین در مساجد بغداد توسط دفتر حضرت آیت الله العظمی یعقوبی

دفتر مرجع عالیقدر جضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی در پی پندهای معظم له به استفاده ائمه جماعات از این تفسیر بعد از نماز جماعت و ترویج فرهنگ قرآنی، کتاب تفسیر المعین را بین ائمه جماعت بغداد منطقه رصافه توزیع کرد.

خبرگزاری یکی از دفاتر معظم له اعلام کرد: شیخ مجید عبودی مدیر دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی یعقوبی در بغداد به معاونت امور مساجد دستور داد کتاب تفسیر معین تالیف محمد هویدی را در پی خواست و سفارش مرجعیت عالیقدر در بین مساجد بغداد توزیع کنند.

ایشان در اینباره گفتند: برای اینکه برنامه های روزانه ائمه جماعات از پشتوانه خوبی برخوردار باشند در بین دو نماز به تفسیر برخی از آیات مبارکه قرآن کریم پرداخته شود و قرآن با اینگونه فعالیتها همیشه در نمازهای واجبی که در مساجد اقامه می شوند حضور پر رنگ داشته باشد.

و معظم له بر این امر تاکید فرمودند که ائمه جماعات هر روزه بر قرائت و تلاوت دو صفحه از قرآن کریم بعد از اقامه نماز جماعت مداومت داشته باشند و یکی از موضوعات مذکور در آن آیات را مانند اهمیت نماز، احترام به والدین، حرمت غیبت، امر به معروف و نهی از منکر یا ولایت اهل بیت (ع) به صورت مختصر شرح دهند.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار