انتشار شماره ۳۵ نشریه نور به زبان فارسی

انتشار شماره ۳۵ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) شماره ۳۵ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
صفحه یک و دو این شماره از نشریه حاوی قسمتی از سخنرانی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی یعقوبی (دام ظله) با عنوان (در اولین گام از حیله های شیطان برحذر باش) که در خطبه های عید فطر ۱۴۴۵ است که در دفتر ایشان در نجف اشرف برگزار شد.
و صفحه سوم این نشریه حاوی مطالب متنوعی با نام (امام جعفر صادق (ع)) به مناسبت شهادت آن حضرت (ع)، و پرسش و پاسخی از کتاب پرسشها و پاسخها، منتشر شده از مؤسسه نور با عنوان (برگی از کتاب پرسش ها و پاسخ ها).
و در صفحه پایانی این نشریه به مطالبی همچون (شهید آیت الله العظمی سید محمدباقر صدر (ره)) به مناسبت سالگرد شهادت ایشان، و نیز (استفتائی در ارث)، و همچنین موعظه ای با عنوان (از رهنمودهای آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله)) برگرفته از سخنان و نکات اخلاقی معظم له پرداخته است.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار