انتشار شماره ۳۳ نشریه نور به زبان فارسی

  

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۳۳ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد. 

نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود. 

صفحه یک این شماره از نشریه حاوی قسمتی از درس تفسیر قرآن کریم مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله با عنوان (شعار همیشگی مومنان این است که – لا تیأسوا من روح الله – از رحمت خدا نا امید نباشید) است. 

صفحه دوم این نشریه حاوی استفتائی از آیت الله العظمی یعقوبی (مد ظله) با عنوان (راهکارهای عملی در تزکیه و تهذیب نفس) و در قسمتی دیگر قبس شماره ۱۸۳ آمده است با عنوان (ثُمَّ لَتُسْأَلُنَّ یَوْمَئِذٍ عَنِ النَّعِیمِ) سوال از نعمت ولایت اهل بیت (ع) است، و نیز قسمتی از سخنرانی ۳۳۴ تحت عنوان (انتظار ظهور امام زمان عج). 

و صفحه سوم این نشریه حاوی مطالب متنوعی با نام (فضیلت و مناسبت های ماه مبارک شعبان) است که در آن به مناسبت حلول ماه مبارک شعبان به سیره قولی و فعلی حضرات ائمه امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) و امام زمان (ع) و مقام حضرت ابا الفضل العباس (ع) پرداخته شده است. 

و در صفحه پایانی این نشریه پرسش ها و پاسخ هایی در موضوع امامت برگرفته از سخنان مرجع عالیقدر آیت الله العظمی یعقوبی (دام ظله) از جلد اول کتاب پرسش ها و پاسخها را در خود دارد. و نکته اخلاقی را در ضمن درس خارج خود فرمودند با عنوان (نقش اعمال جوانحی در تهذیب و تطهیر قلب).

 

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار