انتشار شماره ۳۲ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۳۲ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
صفحه یک این شماره از نشریه حاوی قسمتی از سخنرانی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله در مورد ماه مبارک رجب با عنوان (آغاز سال معنوی با حلول ماه مبارک رجب)، و نیز درسی از زندگانی و سیره حضرت امیر سلام الله علیه با عنوان (درسی از زندگانی امام علی علیه السلام) است.
در صفحه دوم این نشریه حاوی موعظه ای از آیت الله العظمی یعقوبی (مد ظله) به طلاب با عنوان (موعظه ای به طلاب روی آوری به قرآن کریم قبل از گذر عمر) و در قسمتی دیگر این صفحه استفتائی با موضوع (معامله با بانکهای خصوصی) از آیت الله العظمی یعقوبی (دام ظله) را در خود جای داده است.
و در صفحه سوم این نشریه، به مناسبت شهادت امام هادی (علیه السلام) و به مناسبت ولادت امام باقر (علیه السلام) و امام جواد (علیه السلام) به برخی از کلام و سیره آنها که در سخنان مرجع عالیقدر آمده به صورت مختصر اشاره شده است.
و در صفحه پایانی این نشریه به تازه‌‌های نشر، که در آن به کتاب «مباحثات فقهیه من فقه الخلاف» که با قلم شیخ قیس طائی که از مجموعه فقهی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) بنام (فقه الخلاف) برگرفته پرداخته است.

 

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار