انتشار شماره ۲۸ نشریه نور به زبان فارسی

 

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۲۸ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
صفحه یک این شماره از نشریه حاوی پیامی که در سخنرانی حضرت آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله با عنوان (آشکارا صلوات فرستادن بر حضرت محمد و خاندان طاهر او، موجب رحمت و مغفرت الهی و از مظاهر دفاع و مقابله با بی حرمتی به ایشان است) و همچنین کلامی از مقام معظم رهبری با عنوان (ضرورت توجه به اخلاق از منظر مقام معظم رهبری دام ظله) که قسمتی از سخنرانی ایشان است.
همچنین در صفحه دوم به فعالیت های نماینده و مدیر دفتر مرجعیت در قم مقدس به روایت تصویر پرداخته است.
و درصفحه سوم این نشریه، اشاره مختصری از زندگانی حضرت فاطمه سلام الله علیها با عنوان (اشاره ای به پایان غمبار زندگی حضرت فاطمه سلام الله علیها) که به مناسبت شهادت ایشان مورد توجه قرار گرفته است.
و در بخش پایانی این نشریه به پرسش و پاسخ هایی با عنوان (پرسش‏ها و پاسخ ها در زمینه مهدویّت) پرداخته است که از جلد اول کتاب پرسش ها و پاسخ ها برگرفته از کتابهای معظم له انتخاب شده است.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار