انتشار شماره ۲۳ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۲۳ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
صفحه یک این شماره از نشریه حاوی کلامی از حضرت آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله در مورد مفاهیم قرآنی و انگیزه سازی در جوانان، و همچنین استفتائی از معظم له در مورد (تغییر جنسیت) و همچنین کلامی از مقام معظم رهبری با عنوان (حج، نشانه احاطه علمی پروردگار بر زندگی بشر) که قسمتی از سخنرانی ایشان با حضور کارگزاران حج است.
همچنین در صفحه دوم این نشریه فعالیت های مدیریت و نمایندگی مرجعیت در قم به روایت تصویر منعکس شده است که به دیدارها و جلسات و غیره پرداخته است.
و درصفحه سوم این نشریه، به مهمترین مناسبات ماه ذی الحجه از جمله: (حرکت امام حسین (ع) از مکه به عراق – شهادت مسلم بن عقیل – عید قُربان – ولادت امام هادی ع – عید غدیر – شهادت میثم تمار) به طور خلاصه اشاره شده است.
و در بخش پایانی این نشریه به پرسش و پاسخ هایی از محضر مرجع عالیقدر در موضوع (ولایت و خلافت) برگرفته از جلد اول کتاب پرسش ها و پاسخ ها از معظم له اشاره کرده است.

 

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار