انتشار شماره ۲۲ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۲۲ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
صفحه یک این شماره از نشریه حاوی کلامی از حضرت آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله در مورد حضرت امام خمینی (ره)، و همچنین استفتائی از معظم له در مورد (عدم تعیین سر سال خمسی) و همچنین پرسش و پاسخی از ایشان با عنوان (پرسش و پاسخ از مرجعیت) برگرفته از جلد اول کتاب پرسشها و پاسخها است.
همچنین در صفحه دوم این نشریه فعالیت های مدیریت و نمایندگی مرجعیت در قم به روایت تصویر منعکس شده است که به دیدارها و جلسات و غیره پرداخته است.
و درصفحه سوم این نشریه، به مناسبت هفته کرامت و میلاد پربرکت حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به زندگی این دو بزرگوار به طور خلاصه اشاره شده است.
و در بخش پایانی این نشریه به دیدار سفیر ژاپن در عراق از حضرت آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله و گفتگوی آنها اشاره شده؛ و نیز به موعظه ای از معظم له به فضلا و طلاب علوم دینی در مورد ضرورت حضور در مساجد و ارتباط داشتن با مردم در راستای وظایف طلبگی پرداخته است.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار