انتشار شماره ۲۰ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۲۰ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
صفحه یک این شماره از نشریه حاوی بخش هایی از سخنرانی های حضرت آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله در مناسبت های مختلف با عناوین: (شب قدر در کلام مرجعیت) و (از حسرت روز قیامت برحذر باشیم) است. همچنین خبر طرح امام حسن (ع) و اکرام و شادی یتیم، که از سوی معظم له در ماه مبارک رمضان به مناسبت میلاد آن حضرت نام گذاری شد درج شده است.
همچنین در صفحه دوم این نشریه، به فعالیت های نماینده و مدیر دفتر معظم له در قم مقدس به روایت تصویر پرداخته است.
و صفحه سوم این نشریه حاوی استفتائات متنوعی از آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله به مناسبت ماه مبارک رمضان است؛ که در مورد قرائت قرآن، روزه خواری، وقت امساک و حکم قرائت قرآن زن حائض از ایشان سوال شده است.
و در بخش پایانی این نشریه به سخنرانی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) با عنوان (چه درسی از علی (علیه السلام) آموختیم؟) که در تاریخ ۱۴۲۶ قمری ایراد گردید به مناسبت ماه مبارک رمضان به آن اشاره شده است.

 

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار