استقبال نماینده و مدیر دفتر مرجع عالیقدر شیخ محمد یعقوبی در قم از رئیس مجمع علماء باکستان “اقلیم بلتستان”

نماینده و مدیر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) در قم شیخ حاج قیس طائی، از رئیس مجمع علماء پاکستان إقلیم بلتستان شیخ صابری و همراهان او استقبال کرد.
شیخ قیس طائی از مهمانان دفتر معظم له در قم استقبال و خیر مقدم گفت، و در مورد فعالیت ها و کارهای مشترک برای خدمت به مذهب و دین إسلامی به گفت وگو نشستند و در خصوص حمایت و پشتیبانی معظم له از طلاب علوم دینی در مناطق مختلف إسلامی که مبلغان و زمینه سازان دولت عدل جهانی هستند را توضیح دادند.
در مقابل رئیس مجمع علماء پاکستان شیخ صابری از مرجع عالیقدر و مسئولین دفتر ایشان در قم به جهت اهتمام ویژه و خدمت رسانی به طلاب علوم دینی در ایران و پاکستان تقدیر و تشکر کرد.
و دو طرف در مورد مطالعات و تحقیقات ویژه در خصوص تالیفات و تحقیقات مرجع عالیقدر شیخ محمد یعقوبی در مدارس علوم دینی سخن گفتند و محتوای غنی و اندیشه های نو و معاصر، که در صدد حل مشکلات امروز مسلمانان و بویژه شیعیان هستند را از امتیازات این نوشته ها دانسته اند.

مدیر مکتب المرجع الیعقوبی فی قم یستقبل رئیس مجمع علماء باکستان “اقلیم بلتستان”

استقبل ممثل سماحه المرجع الدینی ایه الله العظمى الشیخ محمد الیعقوبی “دام ظله” و مدیر مکتبه فی قم فضیله الحاج الشیخ قیس الطائی رئیس مجمع علماء باکستان اقلیم بلتستان الشیخ صابری و الوفد المرافق له.

الطائی رحب بضیوف مکتب المرجعیه الفضلاء و ناقش معهم العمل المشترک فی خدمه المذهب و الدین الاسلامی، و بین لهم دعم سماحه المرجع حفظه الله لطلبه العلوم الاسلامیه فی مختلف الاقطار المسلمه لما یسهم فی رفد المذهب برجال الدین الذین یکملون المسیره للتمهید لدوله العدل الالهی.

الشیخ صابری و فی معرض حدیثه قدم شکره لسماحه المرجع و الى مکتبه فی قم لجمیع الخدمات التی یقدمها المکتب لطلبه العلوم الحوزویه فی ایران و باکستان.

و ناقش الطرفان حول دراسه مؤلفات المرجع الیعقوبی و طرح بحوثه العلمیه فی المدارس الحوزویه فی عموم البلاد لما یطرحه المرجع من فکر معاصر مجدد و اهتمام واضح بحیاه المسلم و الشیعی بالخصوص.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار