استقبال دفتر مرجع عالیقدر یعقوبی در قم از اساتید حوزه از آذربایجان

گروهی از اساتید حوزه علمیه از آذربایجان مقیم در قم مقدس، در دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) در قم مقدس حضور یافتند.
حجت الاسلام و المسلمین شیخ قیس طائی نماینده و مدیر دفتر معظم له در قم از مهمانان استقبال کردند و به سخنان آقای سید مرتضی اردبیلی گوش دادند که از معظم له به خاطر حمایت های بی دریغ ایشان از طلاب علوم دینی در ایران تقدیر و تشکر کردند.
شیخ طائی در مقابل به ضرورت نگهداشت کرامت انسان به طور عام و مسلمانان بطور خاص تاکید کردند و از این رهگذر باید حقیقت تمسک به آموزه های دینی را به آنها برسانیم. روحانیت باید به وظیفه بزرگ خود که در راستای رسیدن انسان به کمال و تعالی است عمل کند، باید ندای کتاب آسمانی قرآن و پیشوایان و اهل بیت علیهم السلام را به گوش بشریت برساند.
همچنین ایشان از فعالیت های گوناگون و متنوع اساتید و میهمانان بویژه در عرصه های تبلیغی، پژوهشی، ترجمه به زبان های دیگر و نشان دادن چهره صحیح و واقعی اسلام به دیگران و ….. تشکر و قدردانی کردند. و از آنان خواست که در این راه تلاش بیشتری داشته باشند و تاکید کردند که مرجع عالیقدر آیت الله العظمی یعقوبی دامت افاضاته از تلاش های صورت گرفته طلاب علوم دینی و مبلغان حمایت کرده و می کنند. همچنین ایشان در ادامه جوامع اسلامی را به توجه به مرجعیت فعال و نقش آفرین دعوت کردند چراکه رضایت خداوند را در پی خواهد آورد.

 

 

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار