استقبال دفتر مرجع عالیقدر شیخ محمد یعقوبی در قم از طلاب کشور تونس

نماینده و مدیر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) در قم شیخ حاج قیس طائی، از مهمانان از حوزه امام حسن مجتبی ویژه طلاب مغربی (تونس) بهمراه آقای سید حسنی شعیر و سید حبیب مقدم و شیخ مختار تونسی استقبال کرد.
در مقابل از مرجع عالیقدر و مسئولین دفتر ایشان در قم به جهت اهتمام ویژه و خدمت رسانی به طلاب علوم دینی و طلاب جامعه المصطفی العالمیه و بویژه طلاب کشورهای عربی و خارجی تقدیر و تشکر کردند.

همچنین میهمانان پیشنهاد تاسیس نمایندگی معظم له در کشورشان را دادند تا شئونات شیعیان اهل بیت علیهم السلام در آن سرزمین را مدیریت و اداره کند و موجب همبستگی و اتحاد میان آنان شود و زمینه های تبلیغ و تعلیم و تعلم و پرورش بر مبنای علوم و معارف اهل بیت که بر اساس احترام و تکریم انسان است صورت بگیرد.

همچنین شیخ قیس طائی امکان بازگشائی نمایندگی معظم له در تمام کشورها و راه اندازی برنامه های ایشان بدون اینکه تبعیض و تفاوت میان جنس و گروه و قومیت باشد و بر اساس اینکه همه در مسلمان بودن مساوی هستند را مطرح ساخت و در آخر از دیدار و ارتباط آنها با دفتر معظم له قدردانی کرد.

مکتب المرجع الیعقوبی فی قم یستقبل وفد طلبه المغرب العربی

استقبل ممثل سماحه ایه الله العظمى الشیخ محمد الیعقوبی “دام ظله” و مدیر مکتبه فی قم المقدسه فضیله الحاج الشیخ قیس الطائی وفد من بیت الامام الحسن المجتبى لطلبه المغرب العربی (طلبه تونس)وبرفقه االسید حسنی شعیر و السید حبیب مقدم و الشیخ مختار التونسی الذین قدموا شکرهم و امتنانهم على الرعایه التی یولیها سماحه المرجع الشیخ الیعقوبی”دام ظله” و مکتبه فی قم للطلبه الحوزه العلمیه و طلبه جامعه المصطفى العالمیه و بالخصوص الطلبه العرب و الاجانب.

و قدم الوفد مقترحاً بفتح ممثله لسماحته هناک لرعایه محبی و شیعه اهل البیت علیهم السلام و شد قلوبهم و تعلیمهم و تربیتهم سلوکیات اهل البیت التی تعتمد على احترام الانسان و تکریمه.

و قدم الشیخ الطائی فکره شامله لمشاریع المرجعیه فی کل دول العالم وعدم تفریقها بین الجنسیات والقومیات فالکل مسلمون ومتساوون بالحقوق کما شکر لهم حضورهم وتواصلهم مع مکتب المرجعیه.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار