انتشار شماره ۳۱ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی شماره ۳۱ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
صفحه یک این شماره از نشریه حاوی قسمتی از سخنرانی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی یعقوبی دام ظله در جمع عزاداران شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) در نجف اشرف با عنوان (روشنگری حضرت زهرا (سلام الله علیها) درباره عوامل اعراض و دوری از حق)، و نیز خبری در مورد اهدای خون مرجع عالیقدر یعقوبی دام ظله به کودکان بیماران خونی، در سالروز شهادت حضرت زهراء (سلام الله علیها) است.
در صفحه دوم این نشریه به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) در ماه جمادی الثانی، به مختصری از زندگی ایشان با عنوان (ولادت أم ابیها فاطمه زهراء (سلام الله علیها)) اشاره شد و در قسمتی دیگر به (خیر خواهی خداوند و رها کردن عبد در گرفتاری) برگرفته از کلام مرجع عالیقدر پرداخته؛ و در قسمتی دیگر به استفتائی با موضوع (جبران نقص نماز شکسته مسافر) از آیت الله العظمی یعقوبی (دام ظله) را در خود جای داده است.
و در صفحه سوم این نشریه، به مناسبت رحلت حضرت ام ‌البنین (س) در این ماه اشاره مختصری به زندگانی ایشان با عنوان (حضرت ام ‌البنین (ع) فاطمه بنت حزام) مورد توجه قرار گرفته؛ و در بخشی دیگر پرسش ها و پاسخ های معرفتی از معظم له را به خود اختصاص داده است.
و در صفحه پایانی این نشریه به تازه‌‌های نشر، که در آن به کتاب «القواعد الفقهیه» که با قلم شیخ قیس طائی که ا از مجموعه فقهی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) بنام (فقه الخلاف) برگرفته پرداخته است.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار