انتشار شماره ۳۷ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) شماره ۳۷ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
در صفحه یک این شماره به سخنان مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی یعقوبی (دام ظله) با عنوان (بزرگی نعمت خداوند را بر خود احساس کنید و روحیه معنوی را حفظ کنید و نیت خود را خالصانه برای خداوند انجام دهید) که در میان گروهی از رهبران نظامی حشد الشعبی در دفتر ایشان در نجف‌ اشرف در دوشنبه ۱۸/ذی قعده/۱۴۴۵ برابر با ۲۷/۵/۲۰۲۴ دیدار کردند، پرداخته شد.
ودر صفحه دو به سفر مسلم ابن عقیل (ع) به کوفه و علت شکست قیام او به طور مختصر به مناسبت شهادت ایشان در این ماه اشاره شد؛ همچنین به سخنی از مرجع عالیقدر به مناسبت عید غدیر تحت عنوان (روز غدیر، اساس وحدت میان مسلمانان) اشاره شد؛ و نیز به مناسبت روز عرفه و نامگذاری آن به روز جهانی توبه از سوی معظم له؛ و نیز به استفتائی در مورد میقات در حج از ایشان ارائه شده است.
و صفحه سوم این نشریه به عظمت دهه اول ذی الحجه اشاره شده است که در سخنان معظم له به رمضان تشبیه شده و به عنوان رمضان اصغر یا کوچک نامگذاری شد اشاره شد، و نیز به ویژگی های شیعیان از زبان امام باقر (ع) در کلام مرجع عالیقدر آیت الله العظمی یعقوبی (دام ظله) پرداخته است؛ و در پایان این صفحه به حجّ و تفسیر آن به فرار به سوی خداوند در روایات در سخنان معظم له اشاره شده است.
و صفحه پایانی این نشریه به مسئولیت پیامبر (ص) در تعیین امام (ع) پس از خود، برگرفته از کتاب (پرتوی از غدیر) مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) اختصاص داده است.

 

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار