استقبال نماینده و مدیر دفتر مرجع عالیقدر یعقوبی در قم از امام جمعه اصفهان

حضور آیت الله سید یوسف طباطبائی نماینده مقام معظم رهبری آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله) و امام جمعه اصفهان و نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) در قم مقدس، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شیخ قیس طائی نماینده و مدیر دفتر معظم له در قم مقدس از ایشان استقبال کردند.
آیت الله طباطبائی از فعالیت های گسترده دفتر معظم له در حوزه علمیه و ارتباط مستقیم با طلاب و خدمت رسانی به آنها را ستودنی دانست و از حمایت و پشتیبانی مرجع عالیقدر آیت الله العظمی یعقوبی (حفظه الله) از مبلغان و ائمه جمعه و تمام طلاب و اساتید قدردانی کرد.
در مقابل حجت الاسلام و المسلمین طائی از این دیدار تشکر و قدردانی کرد و خاطر نشان کرد که معظم له بر اداره امور طلاب و اساتید در حوزه علمیه و فراهم کردن نیازهای آنان به اندازه توان تاکید دارند چرا که آنها با مردم در تماس هستند و آنها می توانند تصویر حقیقی دین را به مردم نشان و در رساندن پیام دین و هدایت آنها فعالیت کنند.
در این دیدار آیت الله طباطبائی از حجت الاسلام و المسلمین طائی برای دیدن از مدرسه علمیه (شهید آیت الله مدرس) در قم مقدس تا از مراحل اکمال و اتمام پروژه که از مدارس علمیه با امکانات مناسب آموزشی و خدماتی جدید دعوت کرد.

 

 

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار