استقبال دفتر مرجع عالیقدر شیخ محمد یعقوبی در قم از جمعی از نخبگان طلاب علوم دینی از افغانستان

 

دیدار جمعی از نخبگان طلاب علوم دینی از کشور افغانستان، از دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی در قم مقدس، مدیر دفتر و نماینده مرجعیت حاج شیخ قیس طائی استقبال گرم و خوش آمدگویی از مهمانان را ابراز کردند و گزارشی از فعالیتهای تبلیغی آنان در کشور افغانستان و ایران و دیگر کشورهای اسلامی را گوش دادند و حمایت و پشتیبانی های لازم که در راستای خدمت به حوزه علمیه را تقدیم داشتند.
و در مقابل مهمانان تشکر ویژه خود را از مرجع عالیقدر و مدیریت دفتر ایشان در قم مقدس بخاطر همکاری های لازم و حمایت های مستمر در طول سال های گذشته که خدمت به بفعالیت های اسلامی و حوزوی و زمینه ساز دولت حضرت مهدی عج است را ابراز داشتند.

مکتب المرجع الیعقوبی فی قم یستقبل نخبه من طلبه العلوم الدینیه من افغانستان

استقبل مکتب سماحه ایه الله العظمى الشیخ محمد الیعقوبی فی قم نخبه من طلبه العلوم الدینیه من دوله افغانستان.
و کان فی الاستقبال مدیر مکتب المرجع الیعقوبی  فی قم فضیله الحاج الشیخ قیس الطائی, و خلال الحدیث رحب الشیخ الطائی بالضیوف الکرام مستمعاً الى نشاطهم التبلیغی فی افغانستان و ایران و باقی الدول الاسلامیه مقدماً لهم الدعم فی جمیع المجالات بما یخدم المؤسسه الحوزویه.

من جانبه قدم الوفد شکرهم و امتنانهم الى المرجعیه الرشیده و مکتبها فی قم المقدسه على الدعم المقدم للطلبه طیله هذه السنوات بما یخدم المشروع الاسلامی و تنمیه القدرات الحوزویه للتمهید لدوله الامام المهدی المنتظر عجل الله فرجه الشریف.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار