انتشار شماره ۳۶ نشریه نور به زبان فارسی

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله) شماره ۳۶ نشریه نور به زبان فارسی را منتشر کرد.
نشریه نور با انگیزه نشر اندیشه های مرجع عالیقدر آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (حفظه الله) و اخبار دفتر معظم له در شهر مقدس قم به زبان فارسی منتشر می شود.
در صفحه یک این شماره به سخنان مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی یعقوبی (دام ظله) با عنوان (استان ذی قار مهد تمدن انسانی و نقش آن در آینده) در جمعی از موکب‌ داران حسینی در استان ذی قار که در دفتر ایشان در نجف‌ اشرف جمع شدند، اشاره شد.
ودر صفحه دو به سخنانی که در دیدار شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر دینی نیجریه با آیت الله العظمی یعقوبی (دام ظله) در نجف اشرف صورت گرفت، تحت عنوان (ضرورت تلاش برای رساندن صدای اسلام ناب به همه نقاط دنیا) اشاره شد؛ و نیز به مناسبت شهادت امام جواد (ع) گوشه ای از تاریخ شهادت ایشان پرداخته شد و همچنین در مورد صلح حدیبیه در گفتار مرجعیت که در ذی قعده اتفاق افتاده اشاره شده است.
و صفحه سوم این نشریه به ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در این ماه اشاره شد، و نیز به پیام تسلیت مرجع عالیقدر آیت‌ الله العظمی شیخ محمد یعقوبی (دام ظله)، در پی درگذشت حجت ‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان (ره) در حادثه وحشتناکی که برای هواپیمای رئیس‌ جمهور ایران رخ داد پرداخته است.
و در صفحه پایانی این نشریه به سخنان مرجع عالیقدر(دام ظله) در خصوص (حرمت و جایگاه کعبه و نقش سازنده آن در تربیت و اصلاح فردی و اجتماعی مسلمانان) در درس هفتگی تفسیر خود که در جمعی از اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه در نجف اشرف ایراد شد پرداخته شد.

 

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار