سلسله مباحث معرفتی از اندیشه های مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی به زبان فارسی منتشر شد

موسسه تحقیقاتی و انتشاراتی نور زیر نظر دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی یعقوبی در قم مقدس سلسله معارف اسلامی از اندیشه های معظم له را به زبان فارسی منتشر کرد.
این سلسله مباحث معرفتی حاوی پنج جلد در قطع پالتویی است که از سخنرانی ها، بیانات و نوشته های مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی دام ظله در موضوعات اجتماعی، فقهی، اخلاقی و… تحت عناوین: (کرامت انسان در اندیشه مرجعیت)، (استقامت در اندیشه مرجعیت)، (بلا و نحوه مقابله با آن در اندیشه مرجعیت)، (حقوق زن در اندیشه های مرجعیت) و (همزیستی و تعامل در اسلام در اندیشه مرجعیت) می باشد.
مدیر مؤسسه حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ قیس طایی در مورد این مجموعه گفتند: این سلسله پنج جلدی در آینده ای نزدیک در تمام مؤسسات و مراکز دینی و حوزه های علمیه در جمهوری اسلامی ایران توزیع و پخش می شود.
همچنین این مؤسسه دو جلد کتاب پرسش ها و پاسخ ها را به زبان عربی تحت عنوان فقه الحیاه ۱ پیرامون مطالب عقیدتی و معرفتی، و فقه الحیاه۲ پیرامون اخلاق و رفتار اسلامی بر اساس معارف قرآنی و سیره اهل بیت علیهم السلام، و به زبان فارسی تحت عنوان پرسش ها و پاسخ های (۱و۲) را که بر گرفته از اندیشه های مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی دام ظله را منتشر کرد.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار