برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا علیها السلام به روایت دوم، در دفتر مرجع عالیقدر آیت الله العظمی یعقوبی در قم

دفتر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد یعقوبی در قم، مراسم شهادت حضرت فاطمه علیها السلام به روایت دوم در ماه جمادی اول را با حضور علماء و حوزویان برگزار کرد.

جمعی از شخصیت های دینی و فرهنگی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم شرکت کردند؛ سخنران این مراسم شیخ علاء ولی در مورد شخصیت حضرت صدیقه طاهره علیها السلام و مظلومیت ایشان سخن گفتند و به مباحث تاریخی پرداختند و حضرت صدیقه را میزان و فرقان تشخیص حق از باطل معرفی کردند و ایشان و اهل بیت اش را ملجأ و پناه و منجی از فتنه ها در دنیا و راه نجات در آخرت دانستند. از خداوند متعال شفاعت آن بانو را برای تمام مومنین و محبان ایشان مسئلت می کنیم.

مکتب المرجع الیعقوبی فی قم یقیم مجلسه بذکرى استشهاد الزهراء علیها السلام الروایه الثانیه

اقام مکتب سماحه ایه الله العظمى الحاج الشیخ محمد الیعقوبی “دام ظله” مجلسه السنوی بذکرى استشهاد الزهراء علیها السلام فی الروایه الثانیه بشهر جمادى الاول بحضور علمائی و حوزوی.

و ارتقى المنبر فضیله الشیخ علاء ولی ذاکراً لمظلومیه الزهراء و ال البیت علیهم السلام، و مشیراً الى ان الزهراء هی میزان الحق و الفرقان بین الحق و الباطل وانها واهل بیتها الملجا والمنجی من فتن الدنیا وعذاب الاخره .نسال الله لجمیع المؤمنین والمحبین للسیده الزهراء ان تنالهم شفاعتها ودعائها .

 

 

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار