احساستی که باعث وحدت انسانها می شود

بسمه تعالى

احساستی که باعث وحدت انسانها می شود

دو رویداد مهم در این روزهای گذشته اثبات کرد که همه انسانها با چشم پوشی از نوع و جنس و تابعیت و فرهنگ و غیره همه در قلبشان فطرت سلیمی دارند که البته ممکن است این فطرت مورد تغییر و تحت تاثیر عوامل گوناگون قرار گیرد.

یک از این رویدادهای مهم این است که بازیکنان ریال مادرید علامتهای سیاه را بر بازوهایشان بستند تا با ده ها کشته و زخمی شهر بلد احساس همدردی کنند و با جملات مملؤ از حزن و اندوه در صفحه ی نمایش ورزشگاه به دو زبان عربی و انگلیسی با بازماندگان و مردم عراق احساس همدردی کردند.

رویداد دوم اعلان کشور انگلیس بر به تغییر دادن اوقات امتحان در ان کشور به این دلیل که روزهای امتحان با ماه مبارک رمضان برخورد می کند و جهت رعایت احساسات مردم مسلمان آن کشور وهمبستگی با انان اوقات امتحان را تغییر دادند.

این دو رویداد و ده ها رویداد  انسانی دیگر همچون مساعدت زلزله زدگان و جنگ زدگان و غیره نشان دهنده اهتمام انسان به هم نوعان خودشان است که از اندیشمندان  و مفکرین و همچنین سازمان ملل درخواست  میکنیم در این مورد بیشتر سرمایه گذاری و اهتمام کنند و به این گونه رفتارها اهتمام ویژه ای بدهند و مردم را تشویق کنند.

Add A Knowledge Base Question !

+ = Verify Human or Spambot ?

آخر الأخبار